Söndag

Söndag och imorgon ännu en ny vecka..

Idag så har jag jobbat och det har varit bra faktiskt eftersom jag fick jobba med lilla fulingen. Det var skönt faktiskt. Har inte gjort så mycket annat än jobbat. Pratat och stört Gisela hela dagen också. Sedan så har jag bara suttit vid datan och kollat på tv. Imorgon är det  full fart fast jag är ledig, ska klippa mig, försöka få ett besök på vårdcentralen och sedan så hinna in till stan en snabbis. I övermorgon är det sedan full fart igen på jobbet. Nästa gång jag är ledig är inte förrän på måndag vecka 26 då jag åker. Uscha, jobbig vecka framför mig. Nåja..

Moving on..faktiskt lägga mig tidigt för jag är ganska trött! Jag får helt enkelt skriva mer imorgon istället. Jag somnade 5 minuter tidigare idag, så jag vet att jag måste sova.

Sov Gott allesammans!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0