Söndag morgon - sista dagen.

God morgon! Jag är lite små hängig idag. Känner mig inge hungrig efter igår, får ta något på jobbet senare. Det var lite mycket ätandes igår. Ska snart gå och föna håret. Ska bara snabbt lägg in små bilder på vår "lyckande" kyckling sallad.

dukningen och allt.    kyckling salladen   fint va?!

Vi käkade god mat och så. Inge stort eller märkvärdigt vilket var ganska skönt faktiskt. Efterrätten så berättade jag ju att jag skrapade ihop en liten äppelkaka och hade lite vaniljsås till. Först var jordgubbar och glass första valet, men sedan så övertalade Jennifer mig till att göra kakan istället.

Nåja, nu ligger jag i sängen och ska börja göra mig i ordning. Ikväll blir det bio och ute-käk. Sedan på måndag så ska det bli ändringar på mina matvanor... =) Måste börja äta nyttigare och röra lite mer på mig..haha. Okej ska inte dra ut på onödig tid utan verkligen dra mig upp ur sängen och börja klä på mig och allt. Har packat ner det mesta igår och i förrigår. Tvättade igen igår..haha..herregud.

Aja vi hörs senare ikväll..!
<3
sista dagen innan semester..jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0