En lååång dag

Ja, matchen gick ju som den gick. Herregud..*pinsamt*. Som en viss person sa: Det finns inget att säga.

Aja, idag har det varit en liten stressig dag. Har först jobbat och sedan träffat pappa och därefter träffat Joakim. På jobbet gick allting bra och det har varit en ganska okej dag. Börjar förbereda inför midsommar. Nåja, när arbetstiden hade passerat så var det bara för mig att skynda mig hem och packa ihop alla mina skor och fixa det sista av packningen. Papi kom förbi hämtade mina packningar. Jag har bestämt mig att ta med mig min laptop upp dit för att hålla igång min blogg. Finns tydligen trådlöst internet där uppe i "skogen" eller vad man ska säga.

Okej moving on. Efter jag lämnat min packning så skyndade jag mig hem och bytte om snabbt. Fick rusa till Tunnelbanan där Jocke stod med sin besvikna och suriga min och vänta. Jag var lite sen i planeringen, skulle mött honom vid ett men kom lite efter. Hur som helst, vi åkte in till stan och det första vi gjorde var att hämtat min tågbiljett som ska användas på måndag - 1;A klass och allt..lyxresa. Därefter drog vi till Taco Bar och käkade lunch, vilket jag nu ångrar pga. Jockes lilla illa mående av avokad. En sådan känslig typ han är.

Efter maten så gick vi förbi Sergelstorg och hämtade mina biobiljetter till på söndag och sedan plötsligt så fick jag en liten shoppaloss-kick och började handla en massa saker. Jag är jättenöjd med mitt handlande och jag älskar mina nya kläder som jag har köpt. Fick även i uppgift av Karina att handla en klänning åt henne + att jag köpte en lite present åt henne också. Ajuste, Jocke slog på sin charm idag så vi fick ett Wienerbröd gratis.

Okej sitter just nu och glor på en serie, men jag skriver snart igen..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0