Sverige match på G

Sitter just nu beredd för att se på Sverige matchen mot Ryssland. Grej är det att jag samtidigt måste packa och tvätta på samma gång. Fast jag har kanalen på och tittar under tiden jag packar. Just nu är min säng fullt med kläder..KAOS! Vet inte om jag får ner allt, jag har redan packat ganska mycket. Det som ni ser på sängen ska också ner. Fast som jag tidigare nämnt så ska jag lämna den största packningen till papi och resten tar jag med mig på måndag.

Min underbara packning..
Väskan ser liten ut, men den är ganska stor faktiskt. Ligger MASSOR med kläder där i redan.

Har jobbat idag och det har varit okej. Idag så vågade jag sätta på mig mina Vita Keds..brukar inte göra det för det har varit sådant ostadigt väder. När jag var på jobbet började det regna och jag tänkte; NEJ..!! Inte regna nu! Fast när jag gick hem så vart det sol igen =). Nu har jag även bokat biljetter till Sex and The City film på söndag. Efter jobbet då så drar jag och Karina till stan så blir det mat och film.

Nej, jag får återkomma nu var dem Dumma Ryssnarna när på ett mål. Usch vad Hemskt.!!!!!
Skriver senare..!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0