Tisdag - Lunch med Gisela

Det har varit en underbar dag trots det underliga vädret. Som jag nämnde igår så skulle jag käka lunch ned Gisela idag och det vart jättetrevligt. Tack och Lov så bokade vi bord innan. Det var jättemycket folk där när vi kom. Vi möttes runt fem i halv ett och hade bord halv ett. Herregud, vilken tur för oss.

Söta flickan.. Dröm efterrätten.. 
Giselas cesarsallad med kyckling Min måltid, usch vad gott!
Vi har verkligen ätit jättegod mat idag och hade jättetrevligt. Är glad att vi träffades idag.! Som ni ser på bilderna så är det Gisela, väntan på maten, jag pratar samtidigt i telefon då. Senare såg jag den underbara efterrätten jag redan då hade bestämt mig för. Efter ett tag kommer Giselas sallad och min BQ burgare. Gott, gott..
Min vackra tulpan/ näckros! Gisela gör sitt första tappra försök. Resultat på våra fina blommor. 
Medan vi väntat på efterrätten så gav jag en liten snabb kurs i att vika tulpan/näckrosa av servetter. Det gick inge bra först för lilla flickan, men efter sitt andra försök tyckte jag det blev bra gjort.! Vi lämnade kvar dem på restaurangen + 60 kronor i dricks.
Gisela i väntan på efterrätten. Varför inspekterar hon det för?! Ärligt, visst ser det gott ut.
Vi fick vänta ett tag på efterrätten också, så vi beställde lite mer dricka under tiden. Som ni ser kom ju den goda efterrätten vi redan från början hade bestämt oss för och det var super duper gott, verkligen alltså! Fast jag undrar Varför Gisela måste inspektera den först?! Hugg in bara tant! Hon ville veta vad glassen hade för fin dekoration.

Efteråt så strosa vi runt en snabbis i stan innan jobbdags. Vi fann faktiskt lite grejer som vi köpte..ska bara se klart en film så kan jag visa lite ut av det jag har köpt. Faktiskt så köpte jag en jättefin kjol som jag diggar.
Återkommer snart igen..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0