Växlande väder

Vädret gör mig inte klok, man blir trött av det växlande vädret. Regn, sol, regn, sol, regn och nu sol igen. Det är bara så jobbigt för man blir så trött ut av det. Inte bara jag som tyckte det. Jobbade ju och det gick lite bättre idag. Det var faktiskt ganska trevligt nu på kvällen, man får jobba med bra människor.

Carrie Underwood

För några dagar sedan så tog jag fram en gammal Vecko Revyn tidning och då fann jag den underbara och fina klänningen som Carrie Underwood bar till Grammy Galan. Den var jätte, jättefin verkligen. Minns att Beyonce också hade en liknande klänning i en av hennes musikvideon. Fast den var vit, röd och svart om jag minns rätt. Aja blev bara tvungen att visa den för den här klänningen var verkligen underbar.

Imorgon är det jobb igen och då ska jag jobba hela dagen - från klockan 07.00 till 20.00 på kvällen. Det ser jag väl inte fram emot, men anledning till att jag jobbar så mycket nu och som jag säkert nämnt tidigare är pga. att jag ska vara ledig i två veckor. Vilket också innebär att jag inte heller kommer få betalt. Så jag måste försöka täcka upp dem två veckorna med lite mer extra jobb. Det är inte roligt, men det är något som är ganska nödvändigt för mig.

Aja, ska invänta samtalet från den äldre broderna. Han vill att jag ska passa hans hund nästa tisdag, men jag vet ej om jag känner fört. Älskar den där lille busiga varelsen, men jag vet inte riktigt. Vi får se!

Ha en trevlig kväll allesammans!
Njut av solen, den är borta imorgon...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0