Alicante, Spanien?

Hello..people.!

Helgen har varit bra och lugn, har dock varit lite trött och haft lite ont i magen fast jag överlevde. Tog det lugnt igår, tvättade och städade mitt rum. Det kändes skönt att få det gjort, men jag är inte riktigt klar med mitt rum. Har mycket kvar att göra.. Påsken var bra och har ätit två goda middagar, både i lördags och söndags.

Idag så har jag jobbat kväll och det var kul som vanligt, fick jobba med min vieja. Jag älskar kalla henne för det, men egentligen är det hon som kallar mig det bara för att jag "samlar" på mig en passa plast påsar..hehe..fast jag gör det inte med flit utan det blir så automatiskt. Fast nu när jag och la vieja jobbade kväll så pratade vi om våran Spanien resa, vi har bestämt att vi ska åka men nu är det bråttom att boka biljetter innan det är försent och priserna börjar höjas. Karina ska följa med mig på fredag och skaffa sitt pass samtidigt som jag ska hämta mitt. Vi har bestämt oss att vi SKA åka. Nu ska vi kolla upp fler hotell förutom det vi har tittat på, vet ej varför men Karina sa det. Så jag antar det blir något vi ska göra nu i veckan. Får se om det blir av för varje gång vi bestämer något så brukar det oftast aldrig bli av.


Aja, jag jobbar bara imorgon sedan är jag ledig igen på onsdag. Då är det Brasilien - Sverige matchen. Jag är så ivrig inför den matchen. Fan, att matchen inte var i Stockholm. Jag gick ju med Gisela på deras match på Råsunda när de var här förra året. Det var jätteroligt och skulle kunna gå igen..!!!


Nåja, ska göra mig i ordning nu och hoppa i säng. Börjar tidigt imorgon bitti, men jag slutar tidigt också. Ha en jättetrevlig kväll..


Buenas Noches..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0