En liten friluftsdag..

Kämpade genom skogen..=>
En friskande friluftsdag med Jennifer..


Idag så vaknade jag upp med att min röst var hes. Kunde knappt prata, men sedan så harklade jag till lite och då kom den tillbaka igen. Eller inte helt, men jag lät såååå mycket bättre i alla fall. Gick upp och gjorde honungs te och gjorde lite frukost. Därefter så ringde Jennifer för vi bestämde för några dagar sedan att vi skulle promenera vilket vi även gjorde i ungefär en och en halv timme. När jag kom hem var jag helt slut, med tanke på att det var så sjukt kallt ute gjorde inte saken bättre. Jag frös som en galning när jag kom hem. Hoppade in i duschen och sedan så har jag legat i sängen hela dagen. Jag ska inte prata så mycket när jag är ute och går, man blir mer tröttare och mer anfådd. Något som sög var att det inte var någon sol utan dugg regn och lera överallt. Vi gick lite skogsvägar och så.

Min röst och hals har inte blivit bättre, har fortfarande fortsatt dricka honungs te. Har för tillfället slutat prata för idag. Ska i storsett bara säga god natt till mamma senare, men det är allt. Det var i alla fall en friskande promenad och något jag behövde. Vi ska nämligen börja gå ofta. Nästa tre gånger i veckan. Imorgon får jag väl se om vi går. Måste få igång kroppen och få bättre kondition.

Imorgon ska jag jobba kväll och det är väl okej. En lugn dag hoppas jag. Hoppas på att rösten och halsen blir bättre tills imorgon också. Just nu ligger jag i sängen och tittar på CSI: New York och efter det ska jag se Shark. Ska nog sova efter det, så jag får vila ut ordentligt.

Hur som helst, imorgon ska jag berätta om en rolig grej. Vissa människor vet redan fast för er som inte vet så berättar jag imorgon..=)

Ha det så bra!
<3

Kommentarer
Postat av: Joakim

promenad är för loosers :P
Kan springa med mig! :D

2008-03-03 @ 22:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0