En ny pryl i huset

Hola..mis amigos!

Idag är det ju lördag och jag har nog aldrig sovit så gott som jag gjorde inatt. Det kändes jätteskönt att få sova så bra som jag gjorde. Imorse så låg jag kvar ganska länge, men efter ett tag gav jag upp och insåg att klockan började bli alldeles för mycket. Senare så åkte vi (lilla familjen) till Skärholmen och köpte lite grejer. Dem där skorna jag köpte igår bytte jag ut till en halvstorlek större, så nu sitter dem alldeles perfekt. Det var ett par Keds skor som jag köpte, verkligen fina alltså. Såg en massa andra skor också, men jag ska nog lugna ner mig ett tag nu. Får sluta umgås med Joakim. Får mig att köpa en massa dyra saker, nej jag skoja..! Det var månadens sista köpt. Får se vad det blir för ny skor nästa månad, nej usch jag skoja bara. Vill nämligen ha ett till par skor, men jag får vänta till maj eller något annars blir det för mycket.

Sedan så köpte jag en ny pryl, ett par as bra högtalare med en baslåda och allt till datan. Jag skojar inte, utan den är verkligen grym. Har spelat alla mina spanska salsa låtar enda sedan jag stoppade in kontakten i datan. Älskar att lyssna på salsa låtar när man kan höra basen och allt. Har även lyssnat lite på några reggaeton låtar som har lite salsa rytm i sig också. Som sagt vi sydamerikaner gör grym musik också, bra dansare också. Skoja, men musiken den har allt. Ljudet blev verkligen helt perfekt. Precis som jag ville ha det.

Låten som fortfarande spelas i mina högtalare är Juan Luis Guerra - La travesia

Ikväll så ska jag se på en av mina filmer som jag har här hemma. Har fortfarande inte bestämt mig vilken film det blir en, men jag vill helst se en rolig. Det finns två filmer som jag saknar här hemma, men det finns en söt rar liten/lång flicka som har dem. Love don't cost a thing och World Trade Center får se nästa gång jag träffar den flickan. Visserligen har jag andra filmer, så det finns alltid lite att välja på. Det har kommit en ny film som jag så gärna vill se *Talento de Barrio* och det är en film med Daddy Yankee, mannen som jag hade så svårt för i början när han kom med singeln Gasolina. En otroligt tjatig låt, sedan kom han med många andra låtar som jag blev förälskade i och just nu är - Ella me levanto - en av dem absolut bästa låtarna!

Nåja, ska lägga mig i sängen och läsa klart Vecko Revyn som jag aldrig hann läsa klart igår eftersom mina ögon inte orkade hölla sig öppna. Kanske handlar något mumsigt till senare..

Ha en trevlig kväll allesammans!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0