Fredag..en förkyld Marre

God kväll!

Idag har jag typ gjort absolut ingenting. Har knappt varit ute ens utan bara varit hemma och varit förkyld. De enda gångerna jag var ute var när jag lämnade en grej till en kompis och även hämtade sedan. Annars har jag liksom inte varit ute. Fast på sätt och vis var det väl skönt på samma gång. Så man kan säga att idag är jag bara en förkyld Marre. Har vart hemma och kollat på The Hills från säsong 2, de avsnitt jag inte har kollat på. Kollade även på Making the band 4. Då både tjej gruppen från Making the Band 3 och killgruppen (från The band 4) bor under samma tak och de spelar in en massa låtar i studion. Det är ganska kul, så det har jag sett idag..

Skulle ju åkt och skaffat pass, men det gjorde vi aldrig för fulingen jobbade så sent idag. Så vi skippade det. Vi ska göra det på måndag bestämde vi då istället. Hon ringde idag efter hon hade slutat och då pratade vi om att göra det på måndag då hon är ledig och jag slutar 12.00..=).. Vi vet vart vi måste gå eller vilket polishus, men vet bara inte vart det ligger någonstans. Fast vi skulle klura ut det på måndag sa hon. Får se hur det går.

I helgen så ska jag umgås med mamma, det var länge sedan bara hon och jag umgicks så det ska bli kul. Visserligen bor vi under samma tak, men det är inte samma sak för vi umgås inte. Jag är i stort sett hela tiden på mitt rum eftersom jag har allt på mitt rum. Jag har min data, min tv, min säng(såklart), alla hår grejer jag brukar pyssla med, min egna hemtelefonen, allt som jag oftast brukar pyssla med finns där. Brukar även käka på mitt rum eftersom jag har en fin skön fåtölj och ett bra stort soffbord också. Så jag är 95 % på mitt rum. Dem andra 5 % räknar jag när jag går till badrummet då jag tvättar, toabesök, är i köket eller i hallen.  Men alltså nu menar jag när jag är hemma, kommer hem från jobbet eller något. Då är jag bara på rummet.

Hur som helst, imorgon så ska jag vara med mamma och på kvällen kanske jag ska gå på bio istället för konserten. Har ej valt film än, men det kommer väl snart antar jag. Ska bestämma vilken film det blir ikväll. Så vi får se. Nu ikväll så ska jag bara vara hemma för jag är förkyld och vill helst vila. Ska se tre filmer ikväll faktiskt. Min snälla kompis har fixat The Kingdom till mig och en annan film jag fortfarande inte kommer ihåg namnet på. Sedan ska jag nog se den här Tom Cruise filmen på Kanal 5 ikväll. Verkar väldigt bra, hoppas den är det också.

Nåja, det är snart mat här hemma så, ska ta det lugnt tills dess..
CHAO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0