Lördag - Shoppingdag..

Hello..

Idag så har jag vart i Skärholmen med mamma och handlat kläder osv. Vi kom ganska sent dit, men vi fick lite handlat ändå. Mamma köpte ett par jättefina svart-vit prickiga pumps. Dem var faktiskt jättesöta och dem passar jättebra till en ut av hennes kjolar som hon har. Själv så köpte jag tre tröjor, en grön, en blå och en gul. Alla dessa köpte jag på Gina Tricot. Jag blev faktiskt jättenöjd och jag gillar dem verkligen. Sedan köpte jag lite på Kappahl och Clas Ohlson också. Så vi handlade och vi båda blev nöjda med inköpet. Det var faktiskt inte så överdrivet mycket folk utan det var ganska lagom med människor.

Nåja, det blev ingen bio idag heller. Vet inte riktigt varför, min bror har lite svårt att bestämma sig. Får se när det blir. Men vi har alla syskon som kan vara lite konstiga ibland. Svårt att veta vad dem vill. Hur som helst jag brydde mig inte så värst mycket. Har pratat med min lillebror ikväll och det var ganska kul. Vi pratade om en massa roliga saker. Jag glömde se filmerna igår som jag fick av min kompis, men jag ska nog göra det ikväll istället. Ska försöka kolla klart på en film på Tv3 först. Sedan får vi se. Ikväll blev det i alla fall ingen Melodifestival, tråkiga låtar och ingen Björn Gustafsson. Då är det inge roligt =) Oj, nu kommer Desperado con Antonio Banderas y Salma Hayek. Den måste jag se för det var så länge sedan jag såg den.

Aja, ska inte skriva så mycket mer..
Ni får ha en trevlig kväll eller ska jag säga natt, för det ska i alla fall jag ha.


Buenas Noches.. - <3

.-'*'-. .-'*'-.
'.      '      .'
  *-.    .-*
       *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0