Onsdag - She's back..mi vieja

Halloj..

Igår så åkte jag tillsammans med min bror och skaffade pass. Usch, det  var jättehemskt. Jag fick se hur själva passet skulle se ut när det var klart och jag hade hoppas på en mycket bättre hår dag. Man ska ta själva kortet när man är där. Det var jättehemskt, hade en dålig hår dag för att det snöade så mycket och det var hemskt. Bläää, vill bara glömma det hela. Hade sådan ångest efteråt. Min bror tyckte jag var jättejobbig som tjatade mycket om det efteråt. Han var jätteelak mot mig. Hittade på en massa saker om en massa papper som man skulle ha med sig för att skaffa pass. Fast det behövde jag faktiskt inte.

Efter vi hade varit hos polisen så gick vi och käkade på Kinaresturant, och det var suuuuuuuuuuuuuper Gott!! Jag skojar inte jag älskar Kinesmat...mmmm...mums..=). Det var i alla fall jättegott och det var brorsan som bjöd ockå. Vi gick sedan runt och kollade lite i affärer, men vi hittade inget som vi köpte förutom 4 par örhöngen som jag köpte. De var jättefina och glänsade örhängen. Vi åkte även till slussen och kollade i en affär sedan promenerade vi till Mariatorget. Passade på medan det inte snöade.

När jag kom hem senare på kvällen kollade jag på Gossip Girl och Brothers and Sisters. Därefter somnade jag gaska snabbt efter det. Så jag sov jättegott i natt faktiskt.

Idag har jag jobbat och det var jättekul. Jobbade med angelita (Karina). Det var verkligen kul. Vi pratade om kärlek och om allt allt och allt som vanligt. Berättade för henne om att jag skaffat pass och hon tittade bara på mig. Fast jag ska följa med henne nästa vecka och skaffa det. Det var en så enkel sak, men det är skönt att ha sällskap med sig. Nu ikväll så har det varit vattenkrig, jag mot Karina och en annan kille som också jobba kväll. Dem var elaka, jag fick så mycket vatten på mig så det såg ut som jag kissat på mig. Dem var jätteelaka. Fast nåja vi skojade så det var bara roligt. Nåja, det var skönt att ha tillbaka min sk. vieja.

Jaja, har kollat på Grey's Anatomy och nu kollar jag på Women's murder club. Ska sova efter det för jag jobbar dag imorgon. Så, så är det..!

Sov gott allesammans! Buenas Noches..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0