Tisdag - 11/3

God Kväll!

Det har gått två dagar och jag har inte orkat skriva något bara. Fast ja, nu känner jag för att skriva. Inget speciellt har hänt. Jag har jobbat som vanligt och sedan var jag hos läkaren idag och så. Jag har haft problem med min rygg tidigare så jag och mamma gick till läkaren och kollade upp det. Hon sa en massa saker, men det är över nu sa hon i alla fall. Så jag ska vara försiktig och en massa grejer.

Hur som helst, i måndags skulle jag fixa mitt pass fast Karina var jäääääääätteförkyld så vi kom aldrig iväg. Blev dock lite besviken, känns som vi skjuter upp på allt hela tiden. Vi ska försöka en gång till på torsdag bestämde jag ifall hon kommer tillbaka tills dess. Vilket jag hoppas på.

Imorgon så jobbar jag kväll och jag jobbar så få timmar så det är bara synd att ens gå, men så kan det vara. Jag går dit och gör mitt jobb sedan går jag hem.

I söndags kollade jag på en massa grejer som The Perfect Man, Cold Case, Bionic Women och en Barcelona match (La Liga). Det var faktiskt jättekul att se en Barca match igen. Fast det som störde mig mest var att jag inte hann se klart hela matchen. Jag kollade ju på en massa andra grejer också samtidigt. Men jag fick se en lite i alla fall. Ska börja titta på deras matcher mer oftare. Fast jag glömmer hela tiden vilket leder till att jag sedan finner annat att titta på. Jag är alltid nyfiken på nya program, serier och filmer som jag inte sett tidigare. Det spelar ingen roll vad för slags serie eller film det än är. Jag är alltid nyfiken.

Just nu kollar jag på Stört Kär och The starter wife. Ska snart lägga mig jag är jättetrött just nu..

Ha en trevlig kväll..

God Natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0