Tisdag

Good Morning..

Uscha, idag är det snöväder. Jag hoppades på att snön skulle försvunnit tills idag, men det har den inte gjort =(. Nåja, har precis ätit god nyttig frukost och snart ska jag gå och gör mig i ordning. Ska till stan idag och träffa min rara bror. Vi får se vad vi hittar på, ska dra runt honom på stan och köpa lite grejer. Har lite saker som jag behöver till min vackra ägodel (datan).

I helgen hoppas jag på att jag får ordning på mitt rum. Min kära bror kommer även hit till helgen på fredag. Så då ska jag passa på att utnyttja honom lite då. Han ska få hjälpa mig få ordning på mitt rum. Jag jobbar bara tre dagar denna vecka. Fick ett samtal av min snälla, underbara arbetskollega. Han undrade om vi kunde byta pass på fredag för att han skulle på sin kompis födelsedagsfest på fredag. Han skulle själv jobbat kväll och jag ska jobba dag. Så det blir kväll för mig istället. Det gjorde egentligen inget. Fast jag blev ganska chockad när jag såg att han ringde eftersom han ringer bara om det är superviktigt. Nåja, så imorgon så ska vi få ett godkännande för passbytet.

Som sagt i helgen är det påsk, jag ville jobba extra fast det finns inga pass. Så jag ska fira påsk med familjen. Är dock lite avundsjuk på min pappa, lillebrorsa och hans mamma. De ska fira påsk i Dalarna på vårt landstället, så orättvist hade också velat följa med. Så himla länge sedan jag var där uppe. Sist jag var där uppe så kom min pappa ner till Stockholm för att hämta mig när han själv redan var där uppe. Det var under en ganska svår tid för mig. Det var någon gång runt sommaren.

Nåja, måste göra mig i ordning nu. Ha en trevlig snöig dag..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0