Torsdag

Jobb, jobb och jobb..
Tre jobbdagar denna vecka..


Hittills så har dagen varit bra. Är ganska trött, steg upp tidigt imorse fast jag ska inte vila nu. Ska hålla mig vaken tills ikväll, så sover jag nog bättre. Idag var det sista arbetsdagen för den här veckan är nu ledig till på måndag. Ska faktiskt bli skönt. Ska försöka få tag på min lilla Karina. Hon är nämligen själv sjuk, så jag hoppas hon är tillbaka ikväll eller imorgon på jobbet. Då får jag nog tag på henne lättare. Vi skulle ju skaffa våra pass imorgon. Fast vi får se, hoppas hon blir frisk snart..=)

Idag så har allt gått bra, vilket det oftast gör. Tack och lov slapp vi vårt torsdags möte som skulle vara idag, eller Jag slapp det med andra ord. För dem andra skulle ha det efter lunch om de nu har det också. Vi säger i stortsett samma sak varje vecka. Så oftast tycker man det är helt onödigt att ens ha ett möte. Inga chefer på huset idag så det var skönt.

Nu i helgen så ska jag kanske göra en grej, men jag kan fortfarande inte säga vad det är. Fast senare kan jag nog säga det. Ska även försöka få mamma med mig och åka och handla lite kläder och grejer i helgen. 

Nåja, ska titta lite på tv. Sedan ska jag gå handla lite..skriver senare..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0