3 timmar senare och 6-0

*Gäsp*
3 timmar senare...

Just nu har så har jag legat i sängen och halv sovit och tjuvkikat lite på Cold CaseDesperate Housewives och just nu tittar jag på Christine. Det är en jätterolig komediserie. Ska alldeles strax gå och tvätta av mig mitt smink och borsta tänderna. Annars kan jag inte sova.

Hur som helst, jag tänkte på en sak precis innan jag la mig i sängen. Har ju mitt FC Barcelona täcke och då kom jag ju på matchen dem spelade i söndags. De kanske förlorade matchen mot Manchester, men de utklassade Valencia med 6-0 och det är helt sjukt. Fast det påminner mig om varför jag gillar dem så mycket.




Har två kompisar som ska till Barcelona nu på måndag, så jag har bett dem att ta massor, massor av foton och det hoppas jag att dem gör också. Annars...........
Ha en trevlig kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0