Grå dag och kallt - höst?

Varför måste vi drabbas av detta uschiga väder...?!

Dagen började med att en trött Marre vaknar med tv:n påslagen och med glasögonen fortfarande på.. Herregud..Vad jag minns så hade jag stängt av tv:n och tagit av mig glasögonen, men inte. Nåja, imorse var jag åter tillsammans med Gisela på Vårdcentralen för de skulle titta till hennes fot igen. Det gick faktiskt ganska snabbt och bra. Innan vi gick därifrån så plockade vi på oss en massa broshyrer om sömnproblem, sluta röka, om kissblåsan och några fler... (Jag vet vi är ganska konstiga!..Men vad då vi var trötta). Sedan begav vi oss till Mc Donalds för att käka god frukost. 

På vägen hem så höll lilla flickan på att somna i bussen. Hon var så trött. Imorgon ska hon tillbaka till Vårdcentralen och byta sitt förband för sista gången hoppas vi på i alla fall. Det var inte ett så vackert sår kan jag ju säga. Nå, gick direkt till jobbet på vägen hem. Det har ju varit jättekallt idag. Alltså jag fattar inte riktigt, men jag hoppas att det kommer bli bättre till nästa vecka. Lite senare runt 14-tiden så började det regna helt plötligt. Uscha för vädret och för att det var kallt. Det kändes ju som om det vore höst eller något.

Vidare till nästa ämne...

Igår på nyheterna fick blev jag så glad, Henrik Larsson ska spela i EM. Jag blev överlycklig, även om han inte stannar så är det fortfarande bra nyheter. Läste väl något om att han kanske skulle försöka vara med till nästa VM eller något sådant. Hur som helst, EM räcker för mig..!

Från tiden i Barca..


Oj, måste lägga mig. Ska bara kolla klart på Sex & The City, och därefter ska jag sova. Hoppas ni får en trevlig kväll!
God Natt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0