Efter 13 timmar på jobbet

Gäääääääääääääsp..

Det vart en stor gäsp, och just nu är jag jättetrött. Har varit igång sedan 07.00 imorse och kom hem 20.00, efter en lång dag på jobbet. Jag är verkligen död..haha. Nä men idag vart det mycket. Hur som helst så har det varit en underbart fin dag idag och jag fick sitta i 10-15 minuter i solen med Karina på vår lilla rast tillsammans. På min låååång rast så fick jag sitta och sällskapa henne på avdelningen och käkade lite glass.

Nå imorgon är det fredag och jag jobbar igen. I helgen jobbar jag också, och idag tog jag på mig ett extra pass på lördag. Skulle jobbat dag och nu jobbar jag även kväll, så hela lördag - dag och kväll.. Kan inte säga att jag ser fram emot det, men jag börjar jobba lite extra utöver det jag jobbar nu. Ska bli roligt och se juni-lönen.

Imorgon kanske, kanske jag ska ha en helkväll med Karina. Fast jag vet ej om det blir av pga. att hon verkade backa ur nu ikväll bara för att en film vi ser inte går imorgon....enligt henne. Kollade faktiskt upp det och den går imorgon. Hon är ganska skum denna kvinna. Det hade varit kul om vi gjorde denna kväll imorgon. Hade kanske varit bra terapi för att glömma gårdagen. Även om kvällen inte blir av så ska jag i alla fall försöka hitta på något roligt ändå. På ett eller annat sätt. Aja, ska titta klart på Dirty, Sexy, Money och sedan så ska jag duscha och därefter hoppa i säng och kolla på ett ytterliga avsnitt av Dirty, Sexy, Money.

God Natt..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0