En rolig dag och kväll..

Har jobbat idag och fick sluta tidigt också. Det var ju underbart skönt faktiskt. Sedan så började jag prata med lilla Malin (min barndoms kompis). Hon undra om vi kunde gå en promenad och det tyckte jag lät som en bra ide så det gick jag med på. Träffades runt 15.20 eller något och promenerade via Tanto och Zinken, sprang in lite snabbt till Konsum där också för att köpa något att dricka, sedan vidare in till Slussen. Där inne köpte jag nytt månadskort också. Faktiskt så var det en skön promenad. Nåja vi åkte sedan till Gullmarsplan där vi väntade in hennes tvilling, och tillsammans åkte vi hem till dem.

Jag gick snabbt hem i mellan och käkade middag samt bytte kläder och skor. Det började regna så jag ville inte förstöra mina nya skor ifall det skulle börja regna igen, vilket det inte gjorde. Aja, jag gick ner till tvillingarna igen och kollade på film samt käkade glass, (Ben & Jerry's - glass). Vi kollade på Stockholm Boogie, den filmen är så konstig fast rolig på samma gång. Det var mitt film val..! Har även pratat med Karina ganska mycket under kvällen. Stackaren jobbade kvällen och sedan blev hon tvungen nu att stanna kvar och jobba natten också. Tycker synd om henne, men jag har varit duktig och köpt samt hämtat lite grejer åt henne så hon kan hålla sig vaken..som t.ex. 1,5 L Coca Cola, en tidning (VeckonRevyn) m.m. Det är tufft, men hon tänker väl på pengarna antar jag.

Just nu är jag själv ganska trött och ska sova faktiskt. Kan skriva mer imorgon igen. Fast jag kan säga att jag har haft en jättetrevligt  ikväll och det har varit roligt. Alla dessa konstiga kunskapsfrågor, mina konstiga frågor om fåglar, allt rolig med filmen och lite andra saker. Har varit onyttig och nyttig, *GÄSP* x 2..gäspade nyss två gånger vilket innebär att jag måste sova...

God natt allesammans!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0