En tidig morgon..

Nu sitter jag här och klockan är 05:52. Jag är inte ett dugg trött fast det är ganska tidigt, men jag har inte större lust att gå och jobba idag faktiskt. Det beror på att jag slutar så tidigt så det känns bara onödigt att ens gå till jobbet. Nåja har inte så mycket val...... *HOST, HOST* fick nyss en hostattack, usch. Börjar jag bli sjuk kanske?!

Igår jobbade jag kväll och det gick ganska bra, fick jobba med Karina och jag gillar ju jobba med henne som ni vet. Vi arbetar bra tillsammans och vi jobbar smidigt och snabbt. Sådant gillar jag och jag har aldrig tråkigt när jag jobbar med henne heller. Aja ska snart börja klä på mig. Satte egentligen bara endast på datan bara för att jag kolla vädret idag. Var ganska dimmigt ute nu när jag titta för en kvart sedan.

Hur som helst måste äta klart min frukost och börjar fixa mig. Kan återkomma lite senare idag...!

Ha en jättetrevlig dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0