Gjort lite av allt möjligt.

Jag ska lite snabbt återberätta gårdagen. Igår så träffade jag Gisela på dagen, stackaren har gjort illa sig så jag handlade med mig lite gott-gott till henne - en stor pepsi max och sedan två Ben & Jerry's glassar. En till henne och en till mig. Vi satt sedan och kollade på en mexikansk såpa serie, hemskt och överdrivet. Serien hette Pobre Diabla. Började även smygläsa lite av den nya Veckans NU tidning som jag hade köpte. Sedan så passade jag på att hjälpa hennes systrar med deras läxor, den minst och jag höll på med engelska-läxa. Det var faktiskt lite kul ändå.. då saknar man skolan lite grann faktiskt.

Lilla fossingen..=(            Vilket latmask, va? 

            Engelska läxan


Lite senare..så träffade jag Jennifer och vi skulle köpa fika inne i stan och promenera hem, men vi handlade lite dricka och något ätbart på Pressbyrån i Slussen och promenerade sedan hela vägen hem. Det var en jättetrevlig och fin kväll. Fick chans att prata lite och så.

Tre-kronor           vackert va?!

          


Senare på kvällen så gick jag hem till Gisela igen och tittade på film Enchanted. Den filmen var ju hel skum, förväntade mig dock lite bättre. Fast jag antar väl att det är en typiskt barnfilm. Den var lite larvig, men även ganska rolig ändå...
Somnade ganska sent också och jag sov faktiskt ganska gott..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0