God mat och en bra dag..!

Är på gott humör och är väldigt glad idag faktiskt. Har jobbat och det var väl en okej dag, kunde dock gått lite bättre. Fast jag hade ändå lite roligt ändå. Skulle ju ha gått på bio med Karina efter jobbet, men som jag listade ut redan imorse så blev det inte av. Innan hon ens sa att hon inte kunde gå ikväll så visste jag redan och då så hade jag därför redan planerat att träffa bror min istället. Orkade inte bara gå hem efter jobbet och inte göra någonting en sådan fin, vacker dag. Så bror gjorde min eftermiddag/kväll jättebra. Vi gled runt lite på stan och kollade in en massa skoraffärer samt lite klädaffärer. Sedan så gick vi till Jensen's Biffhus och åt god mat och god efterrätt.

God pepsi och en stor stark =)      Min goda mat..    

Brorsans mat..=)      Alla goa saker till glassen..!



Jag åt en god Kycklingfilé och min bror åt..haha..Rumpstek. Tyckte det lät roligt när han beställde. Sedan åt vi mycket glass. För om du betalar 49:- så får man äta hur mycket glass man vill med en massa strössel, godisar, chokladsås och mycket mer. Gör jag reklam för Jensen's Biffhus? Jag tror nog det..=) Efter vi hade käkat klart så tog vi en promenad till Gamla Stan och det var faktiskt jätteskönt.. Och därefter åkte vi skilda vägar hem..!

På vägen till Gamla Stan       Ännu en bild..       Soliga dagen..



Just nu sitter jag här på min stol framför datan och kollar lite på tv samtidigt som jag skriver. Ska alldeles strax gå och tvätta av mig sminket och därefter kolla på en film. Finns inte så mycket att titta på ikväll.
Imorgon ska jag jobba hel dag igen..JIPPI!!!!....eller inte. Sedan så är det 7-15 på söndag. Det blir min helg. Hoppas det blir mycket sol i helgen för då kan jag sola också =)..

Ha en trevlig kväll.!
Chao..<3


Kommentarer
Postat av: Jocke

du ölar väll inte marre? :P

Ha det bra kompiis, ses snart!

2008-05-10 @ 16:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0