Jobb, jobb och mycket jobb..

Efter 14 timmar på jobbet....

Idag så har jag jobbat och är just nu jättetrött. Ska inte göra något annat än vila. Håller just nu på att titta på CSI: Las Vegas/ Brottskod Försvunnen, dem har gjort två avsnitt tillsammans. Kollar på CSI nu och sedan om någon minut så börjar Brottskod Försvunnen och då kommer fortsättningen. Efter detta ska jag se Grey's Anatomy avsnitt och det nya The Hills avnsittet.

Imorgon börjar jag lite senare så då blir det lite sovmorgon för mig. Som sagt ska ju jobba alla dagar nu tills nästa fredag..kul va?! Nåja, imorgon slipper jag jobba hela dagen så det kan jag vara glad över i alla fall. Jaja, nu har fortsättningen börjat på svt 1 fast nu visas det i Brottskod Försvunnen..(förvirrat?) ja det kan man säga, men men. Ska fortsätta titta på mina serier.

Ha en trevlig kväll, det ska jag och sedan sova..!
<3 - God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0