Mycket mat med mycket prat..!

Oj,oj,oj...

Ikväll har jag haft jättetrevlig och roligt. Har umgåtts med mi hermanita linda y su familia. Vi har ätit tacos och pratat en massa, massa. Det var jättekul. Allt pratar ju spanska så det är ju alltid bra för mig att bara sitta med och lyssna. Fattade faktiskt mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Vi har kollat på film också, Mumiens Återkomst.. ay den är ju lite läskig. Somnade dock när lilla hermanita och hennes "tía" skulle se en mexikansk såpa - Pobre Diabla. Orkade inte titta på något som jag inte följt och bara fattar hälften av.

Ay mira, mucha comida..!       Haha, mira. Mi hermanita linda.       Mucho dinero..!


Jag har även jobbat tidigare idag, jobbade 07-12.30. Det gick väl bra och har haft det trevligt också. Sedan så ringde mi angelita - Karinita. Vi har nu bestämt att vi ska till Gröna Lund, jag ser jättemycket fram emot det. Det kommer bli jätteroligt tror jag faktiskt =) Ska ju även ta med oss en arbetskompis till oss också..!

Nåja jag är nu jättetrött och får igen sovmorgon imorgon! Nej, imorgon ska jag träffa mis hermanos y mi querida papi... mina bröder och min kära pappa. Dem är också lediga idag, det är ganska lustigt fast trevligt. Vi ska försöka hitta på något roligt alla tillsammans.

Sov gott mina snälla rara läsare..!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0