Onsdag - ännu en dag som gått.

Dagen har gått ganska snabbt tycker jag. Imorse så fick jag skynda mig lite grann med tanke på att jag skulle på utbildningen på jobbet. Så jag satte bara på mig ett par svarta-jeans, en tunntröja och en kortärmad kofta och sedan var det bara ut med Romeo lite snabbt i värmen. Därefter gjorde jag lite brunch till mig. Sprang sedan vidare till jobbet.

Utbildningen gick bra och det var okej. Har även haft en trevlig och rolig kväll på jobbet, ni vet vem jag har jobbat med då så jag behöver inte ens nämna hennes namn. Vi hade en liten pizzakväll..! Fick smälla i oss dem ganska snabbt med tanke på att vi fortfarande hade saker att hinna med innan klockan 20.00.

Sötnosen



Hur som helst, pratade med bror min ikväll och Romeo ska få stanna tills på fredag. Så jag åker tillbaka med honom då istället. Har haft det så trevligt med honom här. Kommer sakna honom om han åker hem..! Just nu ligger skitungen och sover på *pappas tröja*, saknar säkert honom, men han kommer nog bli jätteglad när de träffas på fredag. Sa just till mamma att det kommer bli tomt utan honom eftersom vi vant oss nu att ha honom här. Aja ikväll så har jag titta lite på Grey's Anatomy och jag kollar lite just nu också. Kollade alldeles nyss på Sex and The City också. Måste lägga mig. Ska upp tidigt imorgon..!

God Natt people..!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0