Snabbt inlägg

Ska alldeles strax gå och tvätta håret sedan ska jag titta på fortsättningen av Dirty, Sexy, Money det är en ganska rolig serie tycker jag. Sedan ska jag hoppa i säng för imorgon ska jag jobba 8.00 - 21.00 *OMG*, ay madre mia. Fast jag överlever nog tror jag. Det kommer nog att gå bra. Idag har jag jobbat och det har gått jättebra, men det har väl varit ganska mycket att göra antar jag ändå. Inga chefer var på jobbet idag och det var väl det bästa, men tydligen ska två av dem komma in imorgon. Den högsta är ledig tills på måndag.

Idag har jag varit hemma, slutade klockan 14.00 men jag hade så ont i magen att jag blev tvungen att gå hem direkt efter jag slutat. Hade två val annars jag kunde valt att göra - träffat brorsan eller gått ut med lilla familjen och käkat, men jag var för trött och hade för ont att ens orka göra något. Är just nu jätte, jättetrött och kommer förmodligen få en riktigt god sömn. Har även pratat med Karina idag och en av hennes nya ideér ploppade upp nu igen. Nu vill hon att vi ska gå på bio på onsdag om hon får ledigt. Vet ej om det kommer att ske eftersom när man oftast bestämmer något med henne så är det alltid något som kommer i mellan. Fast vi får se, vi har fått gratis presentkort på SF från jobbet så vi ska väl passa på att utnyttja dem då.

Igår träffade jag Gisela ju och det var ganska kul. Köpt mat och satte oss ute i regnet i Slussen och kollade ut över Stockholm. Det enda vi kunde se var alla dessa kranliftar. F*n hela Stockholm håller på att byggas om just nu. Såg i alla fall inte mycket till brasa kan jag ju säga. Men det var en trevlig kväll. Kom inte hem försent heller runt 22.00 ungefär. Sedan kom Jenkan förbi lite snabbt och hämtade en bok till sin mamma som jag lånade för länge sedan.

Nåja, måste rulla vidare. Ska tvätta håret nu, viktigt att få bra sömn i natt så jag är laddad inför passet imorgon!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0