Sol och frukost..13/5

Idag så följde jag med Gisela tidigt till Vårdcentralen, hon skulle träffa en distriktssköterska (chansar på stavningen). De skulle kolla på hennes fot och det gick bra. Vi gick upp runt 07.00 imorse, men vi gick och la oss runt 03.00. Så man var lite trött imorse. Fast nåja allt gick bra som sagt. Följde med henne hem och sedan gick jag själv hem i det fina vädret. När jag kom hem åt jag frukost ute på balkongen och solade. Tog även med mig min Veckans NU tidning som jag läste under frukosten. En jättehärlig morgon må jag säga..!

en nyttig frukost..


Det var jätteskönt imorse ute på balkongen. Solen låg på direkt och jag satt väl i en timme och bara njöt. Resultat blev det ockå, fick mest färg på benen och armarna. Fast efter ett tag orkade jag inte sitta kvar... Nu är det bara någon timme kvar tills jag måste gå, jag ska ju jobba idag (ikväll). Får se hur denna kväll blir, men jag ska lägga mig en stund på sängen sedan så ska jag börja klä på mig och be ge mig av.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0