Sömniga Marre

Som jag tidigare nämnde så la jag mig på sängen för att jag ville vila en stund och då somnade jag direkt. Mamma kom hem och tittade in, men jag var alldeles för trött för att ens säga - Hej!... Senare så ringde min bror och jag bara mumlade och mumlade, minns knappt vad jag ens sa till honom. Fast efter vi hade lagt på så somnade jag om och 40 minuter senare så ringde Karina och då blev jag lite mer piggare, men sedan så somnade jag om igen och lilla vieja ringde upp 20 minuter efter igen. Då pratade vi lite längre och så...jag fick ändå lite god sömn. Bara jag kan sova i natt så...

Nu ikväll så har jag titta på Dirty, Sexy, Money och jag ska kolla på nästa avsnitt som börjar kl.22.30 på Kanal 9. Ska bara ta det lugnt nu, ska lägga mig tidigt och så får vi se hur länge jag sover imorgon på min lediga dag. Har ju inte varit ledig nu sedan i förra fredag. Ska bara njuta av dagen imorgon..jobbar ju helgen nu också. Sedan kommer det lugna ner sig lite grann nästa vecka. Tror inte jag ska jobbar något extra, har ingen lust känner jag.

Aja, ha en trevlig kväll för det ska jag i alla fall ha..!

(en väldigt fin kväll)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0