Söndag - Kort fattat..

Dagen har varit lååååång enligt mig. Jag har känt mig trött idag för att det har inte varit så mycket att göra, ganska lugnt vilket gör att det kan bli lite uttråkat. Imorgon ska jag jobba igen ju och det blir en kort dag tack och lov. Sedan ska jag gå hem och därefter får vi se vad som händer, skulle vilja åka till stan och handla skor fast jag vet inte. Borde ta det lugnt med alla köp jag gör nu. Nästa köp jag gör är åt min lillebror som snart fyller år. Yeah, he's becoming a big boy now. Har en present som jag funderar på, men det gäller bara att köpa eller beställa den.

Just nu tittar jag på en gammal film (klassisker) på Tv 3 - Bodyguard. En film med en av mina favorit sångerskor, Whitney Houston och den jätteduktiga och coola skådisen Kevin Costner. Har alltid älskat den här filmen, så varje gång den visas på tv så vet ni vad jag gör. Kommer nog aldrig tröttna på den... And I... Will Always Love You

Hur som helst mina vänner, ska krypa upp i sängen nu och kolla klart på filmen. Måste faktiskt sova egentligen, ska upp tidigt imorgon igen. Behöver den sömnen jag kan få.

God natt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0