Söndag - Shopping dag i Täby

Har haft en strålande dag alltså. Fick umgås med brorsan idag, den äldsta. Vi hade jätteroligt tyckte jag i alla fall. Hade en liten shopping runda idag igen fast på Täby centrum. Käkade även en god hamburgare på Burger King. Idag handlade jag tre linnen, en jättefin mörkblå - tunn kofta, ett par svarta byxor och en liten tjusig (icke varm) mössa. Bra för dålig hårdag som mamma sa. I like it. Sedan så har jag fått med mig bra filmer, äntligen. Ska se någon imorgon tror jag. Började kolla på The Eye igår, men jag fick en sådan panik och ropade på mamma var 5:e minut så tillslut sa jag till mig själv att titta på den på dagen istället. Har jättesvårt för skräckfilmer själv, speciellt på kvällen såklart! Okej åter till dagen. Allt har varit jättebra och är riktigt nöjd med allt inköp.

Juste, la vieja ringde idag på dagen innan jag skulle åka ut till landet (Täby) och bestämde att på fredag ska vi gå på bio istället och då ska vi kolla kläder, käka och sedan bio. Det låter ganska nice, men frågan är kommer det bli av? För Karina är ganska känd för att icke hålla sina ideer om jag förklarar så. Fast hon har sagt att det är något vi måste göra på fredag så det hoppas jag på då. Hon är lite rolig ibland den lilla damen.

Imorgon så jobbar jag kväll, uscha, tråkigt. Fast efter jobbet så ska jag till Gisela och umgås med hennes små systrar för de är ensamma och då ska jag bara vara där för resten av familjen jobbar och deras mamma är i Spanien..och gissa vart -  ALICANTE SÅKLART!!!! Så jag kommer sova över där då som sällskap bara så de inte är ensamma. Det ska bli trevligt. Nåja ska nog börja göra mig i ordning, kanske inte ska sova fast krypa ner i sängen ska jag nog göra. Kanske kollar på tv eller något.

Med en liten avslutning, så har jag lite bilder från idag. Har börjat använda min kamera lite mer oftare nu.


                        
                       



                   

Kolla brorsan skor, dem köpte jag åt honom ;-).. Lilla söta Romeo, en riktig sötnos :-D

Good night people!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0