Sy och huvudvärk - inge bra

Just nu sitter jag och syr en kofta, jag blev tokig när jag såg att den hade ett litet hål vid ärmen. Så det var bara fram med tråd och nål..och börja sy. Fast det värsta är att jag har jätteont i huvudet. Sitta och koncentrera sig på att sy noga och fint samt ha en fruktansvärd huvudvärk går inte alls ihop. Usch, det är faktiskt inte kul. Efter detta inlägg ska jag gå och hämta en huvudvärkstablett och lägga mig på sängen en stund. För jag är verkligen ingen person som får huvudvärk ofta. Säkert 2-3 gg på 6 månader eller något, kanske mindre t o m. Så för mig är det jobbigt när jag väl får det...Men Se  vad duktig jag är ändå..

Haha, man ser inte var jag sytt


Idag så har jag och mammas fästman varit ute och handlat lite blommor till balkongen. Jag tyckte det såg så tråkigt ut där ute, så vi handlade fina blommor. Så vi har grejat och donat lite. Jag tycker om min balkong nu igen. Alltså jag tror jag kommer försöka göra vår balkong fin till sommaren. Fint att sitta där på sommarkvällarna. Fast mamma är redan negativ nu och tror att sommaren inte kommer bli så lyckad, men jag vill inte ta ut något i förväg. OKej, varken jag eller mamma är ju några "vädertanter" som vet något om vädret..=)..hehe.. Ser ni före och efter..?!

Sunkigt va? (före)        Lite tjusigare iaf. (efter)

Ay madre mía..måste avsluta här för jag måste verkligen hämta den där huvudvärkstabletten och lägga mig på sängen, får sy klart det *dumma* hålet sedan. Jag får återkomma senare, för ikväll är det även Köpstämman..FAN! Orkar inte gå på den, är lite nervös också...men men det är något vi måste gå på. Som sagt..- I'll Be Back..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0