Tisdag

Idag är det en väldigt väldigt vacker dag. Det är varmt och soligt, tänkte sätta mig på balkongen en lite stund. Få lite färg, vaknade imorse runt 04.15 pga. Romeo knattar runt på golvet. Han sover ju så mycket på dagarna att han blir piggare på kvällarna och nätterna. Vet ej vad man kan göra åt det?! Hur som helst, vi hade trevligt igår han och jag. Vi tog det lugnt hela dagen, men vi bakade också. Jag gjorde en jättegod smulpaj med äpplen och god vaniljsås. Mums, måste jag säga.! Fick lite hjälp av Gisela. Ringde henne och bad om hjälp. Kollade även på film - The Eye. Jag tyckte den var ganska läskig, obehaglig...usch..scary..

Senare på kvällen åkte vi och kollade in vår nya lägenhet som vi FÖRHOPPNINGSVIS kommer att flytta till. Den var verkligen jättefin. Dem som bodde där var så himla trevliga och deras lägenhet var verkligen superfin. Den sjukaste och finaste utsikten må jag säga. Lite senare på kvällen så träffade jag Karina. Hon hade jobbat så vi passade på att träffas lite snabbt.

Imorgon ska jag jobba igen, dem ringde igår från jobbet och ville att jag skulle komma in tidigare för att vara med på flyttningteknik imorgon..tråkigt! Men jag måste. Lille Romeo ska få stanna här tills på torsdag då jag ska åka hem med honom till bror min igen. Kommer sakna lillskiten. Han har varit så gullig mot mig under dessa dagar.

Nåja, ska sätta mig på balkongen!
Ha en trevlig kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0