Utvald låt..!

Sitter just nu i mjukis kläder här framför min käraste och tvekar samt rullar tankarna fram och tillbaka på vad jag ska skriva för något. Samtidigt så lyssnar jag på den mesta hetaste och skönaste låten just nu med - Usher feat.Beyonce, Lil' Wayne - In this club (remix)..underbar och lyckad låt. Jag lyssnar även på en låt som precis har blivit utvald. Den här låten ska få spelas på min bröllopsdag...haha.. när väl den dagen kommer någon gång långt i framtiden. Jag blev så helt tagen i hans ord när han sjöng denna låt och när jag skriver han så menar jag Ne-Yo...och hans låt Together. Precis så som han sjunger samt beskriver i låten, precis så vill jag att min framtida man ska vara..=)

Lyssna gärna och läs låttexten om vad han sjunger för något =>
Ne-Yo - Together
Jag antar att det gäller att säga dem rätta orden och uttrycken till en tjej..=)

Igår sov ju jag borta, hjälpte en kompis att vara sällskap till hennes små systrar eftersom annars hade dem behövt vara ensamma till 04.00 imorse, så det gick faktiskt överraskande bra. De gjorde precis vad jag sa utan några alls argumentationer eller diskussioner. Vi gjorde lite läxor och små käkade lite godis - sådant kan hjälpa ibland. Så inatt fick jag sova med den yngsta lilla systern (jag ser dem både två som om de vore mina egna små syskon). Hon ville inte sova själv, men och det gick väl så där. Fick dock lite slag och små utrymmen, men det är lugnt. Överlevde och var uppe i god tid och därefter ut med deras mosters hund på morgonen tillsammans med den yngsta igen. Därefter var det bara att väcka den lite äldresyrran innan jag gick, för sedan var det bara direkt till jobbet.

Sedan jag kom hem från jobbet så ser ni väl att jag kanske har gjort om lite grann här på bloggen, vissa kanske inte kan se det riktigt än, men jag är nöjd. Har inte orkat göra något idag... är så trött bara. Imorgon är jag ledig och får se vad som händer. Om det är fint väder skulle jag vilja gå ut och sola eller något. Ikväll får det bli en hemma kväll som det oftast blir med en film och något gott, eller det kanske jag ska hoppa över idag..=) köpte ju faktiskt något ätbart - förbjudet efter jobbet när jag handlade lite normala matvaror på vägen hem.

Ska fortsätta lyssna på mina nya favorit låtar...
Återkommer senare!

<3

fick dock fram lite text ändå ;-)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0