Varmt, varmt..!

Visst, det är underbart att värmen äntligen har kommit. Fast grej är att det är inte så skönt när man jobbar med mörka arbetskläder och i en byggnad där det är varmt 24h om dagen. Det är fruktansvärt, men jag gillade värmen när jag väl kunde få njuta ut av den. Det var verkligen skönt. Tycker dock synd om Romeo som fick det jobbigt, han blir lätt trött. Så med andra ord så har det varit ganska jobbigt att jobba i den här värmen idag.


nice..va?!

Imorgon ska jag förhoppningsvis till Gröna Lund med mina två underbara arbetskollegor, (det sk. spanien gänget). Så det ser jag fram emot. Jag hoppas verkligen att morgon dagen blir av. Har inte varit på Grönan på evigheter.

Ikväll så ska jag åka och lämna Romeo till min bror igen. Med andra ord han ska få åka hem. Gisela ska få följa med mig så slipper jag åka ensam med honom eftersom jag inte känner för att åka ensam med honom och för att han kan bli stressad och nervös av mycket folk, vilket gör honom stirrig och jobbig. Fast jag tror han kommer tycka att det kommer bli skönt att få åka hem och träffa "pappa", bror min.

Ska läsa nya VECKO Revyn nu..
Later! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0