En fin present!


I fredags så jobbade jag med Karina och vi hade roligt som vanligt och det var trevligt. Slutade även samtidigt vilket aldrig heller händer. Hur som helst jag fick en jättefin och söt nalle ut av henne. Nu när hon flyttade i helgen så gick hon igenom alla hennes grejer. Då fann hon den här söta nallen som hon har köpt i England för ganska länge sedan. Den var iallafall jättefin och hon ville att jag skulle ha den. Det var snällt av henne.

I torsdag så köpte jag en liten present till henne som tidig "inflyttning present". Hon fick en sådan här plåtgrej som man har sina visakort, id-kort och liknande kort med rosa glitter på. Den var iallafall jättefin, passar även henne perfekt.

<3....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0