Förlåt?

Ja, det har gått 5 dagar sedan jag senast skrev ett inlägg. Har haft fullt upp och kommit hem försent på kväll för att ens sätta igång datan bara för att skriva ett inlägg. Jag har alltid jobbat tidigt dagen efter. Men okej jag kan berätta att jag har jobbat tre dagar den här veckan; måndag, tisdag och onsdag.

I torsdags så var jag på en smink kurs med två kompisar, Karina och Danyelee. Det var på Make Up Store på drottninggatan. Okej, det var lite flummigt... Fast okej det var roligt att gå ut med kompisarna och bara hitta på något roligt tillsammans. Hur som helst, efter kursen så åkte jag hem och hämtade lite saker sedan så sov jag hos Karina för dagen efter så skulle hon färga mitt hår. Hon skulle även börja jobba klockan 13.00, därför var det lättast så. Håret vart bra och jag blev nöjd.

Gick från Karina runt 14.00 tiden och smet hem för att packa en ny väska. Skulle till pappa och fira lite farsdag samt hans födelsedag. Har dock fortfarande inte köpt presenter än till någon ut av mina föräldrar, men vi får se vad det blir. Hur som helst jag hade jättekul med lillebrorsan också. Spelade X-Box 360 och bara hade roligt. Kul att kunna få ha roligt med lillebror med tanke på att vi ses så sällan. Saknar honom ganska mycket, men samtidigt fick jag veta att det går bra i skolan för honom.

fortsättning följer.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0