Lördag *God morgon*

Idag är det lördag och jag har bara för kanske några timmar sedan vaknat. Har inte skrivit på några dagar för att jag har jobbat sent och sedan sovit hos my good friend Karina. Så idag ska jag åka hem lite snabbt och fira mamma som fyllde år i torsdags. Bror min kommer också kommer över en stund och käka lite middag. Vi firade henne lite då i torsdags också med att gå ut och käka på en kinarestaurang i Zinkensdamm. Hennes present vart en fin liten kuvertväska i silver. Jag kanske kan lägga in en liten bild på den senare för den var verkligen jättefin.

Igår jobbade jag och efter det åkte jag in till stan och träffade kompisen Joakim. Vi gick först och käkade lite lunch och efter det knatade vi bara runt på stan. Jag köpte väl inget speciellt utan bara ett par nya mjukis byxor i stort sett. Har ju gubblat länge på att skaffa tatuering och nu har jag förmodligen hittat det jag vill göra. Ritade upp den igår på hur ett ungefär jag vill att den sak se ut. Vi får väl se. Tänkte lägga in en bild på den senare. Snälla Joakim kom på grund ideen så jag måste visa vad jag kom fram i slut endan.
 
Sedan åkte jag hem och hämtade datan och åkte sedan hit igen till Karina. Hon jobbade så jag kollade på en film då som heter Disturbia. Åter igen så är det med min nya favorit skådespelare Shia LaBeouf. Filmen var ju jättebra och den var lite små läskig på samma gång. Vi var och stor handlade igår på samma gång och vi lämnade C.Forum med 4 stora pappers kassar, plus att vi gick hela vägen hem med alla påsar. Jag höll på att dö det var som att bära tegelstenar för tusan.

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning och röra mig hem. Ska nog se klart på Bring it on again som går på Kanal 5 just nu. Sedan ska jag hit ikväll igen och då ska vi köpa en mikrovågsugn till la princessa.

Ha en trevlig dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0