Okej, fortsättningen...

Så imorse gjorde jag och lillebrorsan ordning furkost och kollade på en film. Efter det var det dags för mig att packa mina grejer igen för att åka hem. Fast på vägen hem åkte jag förbi Karinas lägehet för jag trodde jag hade glömt att släcka badrums lampan efter jag gick därifrån i igår. Hon sov ju hos sin mamma från fredags-lördags och sedan idag - imorgon. Så jag gjorde henne den äran för att åka dit och kolla bara om lampan var tänd. Den var inte det, men jag hämtade även lite grejer åt henne och åkte förbi jobbet med dem på vägen hem.

Nåja, nu är jag äntligen hemma och det är skönt. Sedan jag kom hem så har jag städat mitt rum och äntligen fått träffa min mamma. Vi har kanske sovit under samma tak, men vi har passerat förbi varandra. Har inte "träffat" henne sedan i tisdags. Ganska konstigt va?!


Just nu sitter jag i min säng i mina absolut skönaste pjamas byxor och en Ben & Jerry's glass och tittar på Sex and The City serien. Fick ju boxen av Karina så jag tänkte att jag kunde se några avsnitt nu för det finns ju inget annat att titta på. Skönt att inte behöva göra något bara få ta det lugnt.


Nåja, ska fortsätta kolla på serien. Ringde just Jennifer, hon var behov av ett samtal. Så ska prata lite med henne nu och så fast ni får ha en trevlig lördag kväll!

Buenas Noches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0