Onsdag

Idag så har jag jobbat och det har varit mycket att göra idag som vanligt. Det kändes lite stressigt, men det vart roligare på kvällen innan jag gick hem. Jag och Karina hade lite "pennkrig", sprang runt och ritade på varandras armar och händer med svarta och röda märkpennor. Det var faktiskt kul, man måste ju få ha lite skoj ibland.

Det är bara henne jag kan göra sådana här saker med och en annan kille som sällan jobbar nu för tiden. Så himla roligt alltså, vi har tidigare haft "mjölkrig" då vi bakade pepparkakor förra året runt julen, i somras så hade vi vattenkrig runt den stora fontänen på jobbet, "målarfärgkrig" när vi målade för några veckor sedan. Brukar ibland låstas brukar, rufsar till varandras hår och kan hända att jag dra i hennes hår också. Men vi skojar iallfall en massor och det är roligt.

Okej igår så var jag och betalade en sminkkurs som jag, Karina och Danye ska gå på. Det ska faktiskt bli jättekul, ser fram emot det. Jag träffade ju Jocke så han var med mig och betalde kursen. Sedan så gick vi runt på stan och köpte grejer. Därefter var det middag på Jensen's Biffhus på Sveavägen, mycket lugnare än på Vasagatan. Fick en väldigt rolig gubbe brevid oss som gärna vill dela med sig om vad han fick och inte fick äta för att undvika att bli dålig i magen. Herregud alltså.

Senare så vart det en lite snabbt fika på Åhlens och sedan vart det bio. Vi både ville gå och se Max Payne med Mark Wahlberg. Filmen som ni säkert har hört är baserad på ett data-spel eller var det kanske ett tv-spel. Filmen var väl lite till och från märktes att den inte var skriven till en riktigt filmhandling. Fast okej, den vart iallfall godkänd.

Måste sova! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0