Ska kortfatta mig..

Ja helgen då. I lördags träffade jag en kompis små systrar, dem skulle lika gärna kunna vara min egna systrar bara för att jag har den relationen med dem. Så i lördags gick vi runt på stan, gick på bio och såg Madagaskar 2. Den var faktiskt ganska bra, satt och skratta för det mesta under hela filmen. Hur som helst sedan gick vi och käkade Pizza Hut.


I söndags så var det städning. Håller på att gå igenom viktiga pappren och lite annat som jag har sparat och samlat på mig. Ska slänga en hel bunt med gamla tidningar. Vet inte varför, men det svider lite när jag måste kasta grejer jag inte vill bli av med. Annars har jag haft en riktigt bra helg.

Nu ska jag sova ska upp tidigt, men jag skriver mer imorgon. 
God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0