Sorry

Jag ber om ursäkt, vet att jag inte skrivit på ett par dagar, men jag har varit så lat. Har dels jobbat under helgen och har bara inte haft ork att ens sätta igång datan. Igår tänkte jag skriva ett inlägg, men jag satte aldrig igång datan ens. Kom hem senare än vad jag trodde jag skulle göra och sedan var jag så himla trött att jag inte orkade.

Nu är jag också trött, vaknade tidigt och kom hem runt halv tio ungefär. Plus jag ska upp tidigt imorgon (lite sovmorgon dock). Fast jag ska försöka skriva lite om helgen och vad jag har gjort idag och igår. Faktiskt lite spännande saker, det har ju även varit Halloween och vad gjorde jag då? Nå, sådant tänkte jag berätta om imorgon..! Känner mig inte så pigg för att berätta allt just nu. Tänkte ta fram min iPod från väskan och lägga mitt huvud på kudden och ligga och lyssna på musik och därefter sova.

Hoppas ni iallafall har haft en trevlig och rolig helg! Kanske hittat på något roligt till Halloween?!

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0