Torsdag 20/11

God kväll!

Dagen har varit helt okej, lunchat med polaren och hjälpt syndaren (skoja).. Just nu sitter jag hemma hos Karina och tråkar. Är helt ensam och hon har verkligen ingenting här nästan, man har liksom inget att göra typ. Lilla fulingen själv jobbar just nu och slutar inte förrän 20.00 tror jag. Så jag bara sitter, hon har en tv fast inga kanaler så ja det är enda man kan se är bara blädder - blädder. Fast jag tog med mig min X-BOX som jag köpte från min lillebror så jag har suttit och spelat lite grann, men det är som min lillebror sa. Det är inte roligt att sitta och spela själv.

Hur som helst, träffade även Joakim. Vi gick och lunchade på Jensen's Biffhus och maten var som vanligt gudomligt god och det var trevligt. Sedan gick vi bara runt och strosade på stan och kollade lite i blandade affärer. Brukar i vanliga fall handla som en galning, men jag var faktiskt den som knappt handla. Jocke handlade väl bara två tröjor fast det fanns inte så mycket spännande. Hade dock hoppats på att få med mig ett par nya skor, men tyvärr så hittade jag inget som intresserade mig så himla mycket.

Nåja, ska se på en film tror jag..kan höra av mig lite senare!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0