Bild jag fick på min mail!


Brukar ofta passera dessa spelande och dansande sydamerikaner. Fick denna bild bara för några dagar sedan på mailet. Vet inte riktigt varför jag fick denna bild? Har dock en liten "elak" kompis som brukar reta mig att jag är släkt med dem här. Brukar oftast svara genom att säga "Håna inte mitt ursprung och kulturen från sydamerikanerna" =) Dem brukar ofta hålla till utan för stora Åhléns inne i stan, kan vara coolt att lyssna på dem ibland också.

Nå, idag så har jag rensat och gått igenom mina kartonger som nu har "levererats" Karinas källare. Jag, mamma och hennes fästman körde ut dit och kollade samtidigt in lägenheten. Sedan åkte vi snabbt förbi Coop Forum och handlade lite grann. Nu sitter jag här med datan och kollar även på tv. Imorgon är det dags att jobba igen och det ser jag väl inte fram emot så där jättemycket, men det det blir inga långa dagar precis. Utan jag jobbar inte kväll förrän på fredag sedan lördag. Så jag har väl tur kan man säga.

Nu ska jag snabbt ut och snacka lite med mamma om några grejer. Men om jag inte skriver något senare så slänger jag in ett inlägg imorgon!

 Bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Jocke

haha! är jag den "elaka"? :P men det var ju ej jag som skickade bilden iaf hehe



tid att luncha eller nått nästa vecka? :)

2008-11-16 @ 19:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0