En lugn söndagkväll.

Sitter och lyssnar på en massa härliga Jah Cure låtar. Det är grym kille alltså, han är från Jamaica och då är det nästan självklart att han sjunger Reggae. Jag har hittat en del låtar som jag verkligen har fallit för. Hans röst är ju så rent grym bara. Även en äldre man Franco De Vita har en röst som bara är helt underbar. Han gör bra musik. Jag har fastnat för en låt som heter Te Amo.

Ja, det är i alla fall en väldigt lugn söndagkväll må jag säga. Har ju varit i Skärholmens centrum och sedan vidare till Ikea idag. Det var kul, hittade en massa grejer och käkade deras gamla vanliga *Köttbullar med potatis*. Min bror fick faktiskt en del handlat och det var ju bra. Även själv så fann jag något jag länge tvekat på att köpa och det är ett Laptop stöd med en skön kul-kudde under. Valde en svart. Funkar bra att ha i sängen, den står stadigt då faktiskt. Skit smart.

 


Jag måste säga att det som var jobbigast idag var när vi var i Skärholmens centrum och kollade på skor så fann jag två par som jag såååå gärna vill ha. I torsdag när jag var i stan så fann jag en väska som jag såååå gärna vill ha. Min bror och min kompis säger bara köp det då, köp det. Fast det är inte så himla lätt eftersom jag inte riktigt vet om jag har råd med det. Måste spara på pengarna ju.

Nåja, ska se klart på I, Robot med Will Smith och sedan är det väl dags att sova. Det bästa är att jag har min nya favorit skådis som också har en liten roll i filmen, Shia LaBeouf, fast han är ung då. Nåja, imorgon börjar jag faktiskt 11.00 så det är ganska skönt faktiskt med lite sovmorgon.

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0