God morgon!

Dags för ännu en tur till...


Har precis fått i mig en skål med filmjölk och flingor samt druckit ett glas jucie. Ska gå och tvätta håret och göra mig i ordning. För sedan så ska jag åka till Ikea, min bror har lite ärenden dit. Vet ej vad det kan tänkas vara för något. Kolla runt lite antar jag. Själv ska jag väl kolla lite och se hur deras tv-möbler ser ut. Jag har en idé som jag kan tänka mig

Aja, igår var jag helt slut från resan i fredags. Det tog på benen och fötterna, vet ni. Så jag var hemma och stor städade rummet och så. Måste bara vika mina kläder som byggt en hög på fåtöljen.

Nåja måste börja göra mig i ordning annars blir väl min bror galen på mig och det vill jag inte. Han tycker jag tar lång tid på mig att göra mig i ordning. Antar att jag får skynda mig då istället. Fast jag skriver när jag kommer hem igen. Igår råkade jag somna så jag stängde bara av datan och tv och somnade sedan. Ni får ha en trevlig dag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0