God natt!


Okej, tillbaka. Nå igår läste jag denna tidning. Intressant och bara lite kul att läsa. Se vad som experten själv tycker är inne i höst osv. Vi får väl se hur folk klär sig i höst.

Nå, jag som hade ställt in mig på att jobba i helgen vilket jag inte gör så det känns skönt antar jag. Jag har tvingat min bror att gå och se en bio film med mig i helgen. Den efterlängtade filmen jag länge velat se Eagle Eye. Hoppas på att få biljetter för den har premiär på fredag. På tala om fredag, då har jag även två kompisar som fyller år. Malin och hennes tvilling. Vi har nu känt varandra i 16 år, det är helt sjukt. Jag tror det är så lång tid.

Imorgon så ska jag jobba igen, kväll då. Så på morgonen ska jag ta det lugnt, städa lite och vika kläder. Det ska bli skönt, för sedan är det bara fredag kvar och efter det så är det slut för denna vecka i alla fall. Nå, jag ska luta mig mot kudden och kolla klart på Sleeper Cell, sedan ska jag sova.

Okej då får jag lov att säga God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0