Kemtvätten nästa?!

Okej, dagen då! Det har iallafall regnat massor imorse. Igår så bestämde jag och Jocke att vi skulle ta en tur till IKEA (igen för mig) så det vart det idag och det vart en massa handlat också. Är nöjd med allt jag köpte, kom på en massa ideér till olika lösningar i mitt rum. Hittade en jättebra hylla som skulle passa perfekt ovan på mina byråer. Fann även en jättefin bäddsoffa jag blev sugen på.


Oh madre mia, jag ska berätta en pinsam liten Story för er. När jag var på väg ner till bussen idag så var det 1-2 min kvar tills bussen skulle komma så då fick jag skynda på mig lite och beslöt mig för att ta en genväg. Det var ner för en liten backe, men det var ju gräs hela vägen ner. Det gräset döljde var att det var lera överallt. Jag kunde inte se det eftersom det var lite högt gräs. Så jag upptäckte redan första steget att jag börja glida, sedan var det kört och jag ramlade och hamnade på ryggen i lera. Så det var bara att resa sig upp och gå hem igen och byta alla kläder och t.ex. med väskan. Så här såg min fina jacka ut efter det...


Fy sjutton alltså, så nästa blir kemtvätten då. Vet inte om jag hinner imorgon, men jag ska försöka iallafall. Usch vad arg jag blev, men olyckor händer. Skadade mig först inte trodde jag, men efter någon timme kände jag av i nacke att jag hade svårt att vrida på huvudet och en tidigare skada i högersida av ryggen som har börjat kännas av lite mer. Känns när jag vrider mig i sängen t.ex. Ska jobba imorgon för jag tjänar inget på att vara hemma så.

Aja, nu sitter jag här i sängen och lider samt kollar på Criminal Minds. Ska sova snart! Har lite annat att göra innan jobbet. Ta i tu med IKEA grejerna som jag köpte idag exempel. God natt allesammans!

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello booty sweat (ditt nya namn. frågor på de? :P)

det var ingen liiten vurpa det där! Haha. Hoppas nacken känns bättre nu!

2008-10-16 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0