Lördag!

God kväll människor!

Sitter just nu och glor på tv, har precis tvättat håret och ska strax lägga mig. Jobbar imorgon igen och har även jobbat idag. Det var kul att jobba idag för jag fick träffa så många människor som jag inte har sett sedan jag kom tillbaka från min semester. Så jag vart jätteglad.

Silvija var t.ex. där idag och träffa henner är alltid lika roligt. Det är roligt att ha åtminstone en kompis i sin egen ålder för resten av mina vänner är ju mellan 20- 50 år, alla är ju runt kanske 23, 26, 30, 35, 39, 41, 44 års åldern. Så det är ganska kul. Jag är den yngsta och sedan kommer Silvija, hon är bara ett år äldre än mig fast just nu är hon bara 20 som mig. Ska snart fylla 21 om 3 veckor den lilla filluren.

Nåja, ska gå och borsta tänderna sedan får jag väl krypa i säng. Sov så gott och ha en trevlig lördag kväll/natt! Ajuste kan berätta lite kort om att mina mamma har varit snäll och lämnat jackan på kemtvätten idag.. *JIPPI* så på onsdag ska jag iväg och hämta den igen =)

bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0