Min bebis is back!

Ja, trött och seg är jag för tillfället. Klockan är mycket och det är blev nu ett väldigt sent inkast, men nå bättre än ingenting. Har precis borstat tänderna och bytt om till mina "pjamas/natt-kläder".

Idag så har jag iallfall jobbat och jag fick sluta tidigt också. Igår jobbade jag bara fyra timmar så det var också väldigt skönt. Hur som helst efter jobbet så kom min bror och lämnade Romeo - Bebisen! Jag är så himla glad att ha tillbaka honom här hos oss igen. Ska hem till sin pappa (min bror) i helgen, på söndag. Har bara för kanske en halvtimme sedan varit ute med honom.

Ajuste idag så var jag även över hos Karina och målade lite. Hon gjorde det mesta med tanke på att hon hade målar kläder på sig, men jag gjorde ändå en del tycker jag iallafall. Sedan så skulle ju hon iväg och jobba så Romeo och jag passade på att ta en långpromenad på vägen hem, så han var ganska trött efter det. Sov som en stock, vilket jag själv måste göra nu!

Fast sov så gott ALLESAMMANS!
<3

Kommentarer
Postat av: mamita

Kram till Dig och bebisen. Snart är jag på väg hem. Mamita

2008-10-24 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0