Onsdag som var.. måleridags igen.

I onsdags så var jag och Romeo hos Karina och vi målade. Eller ja, inte Romeo såklart haha. Vi hade faktiskt jätteroligt, och vi var grymma på att måla men aja det är inte riktigt klart än. Fast det kommer bli jättesnyggt när det väl är klart. Det tog ganska lång tid och vi passade även på att måla klart köket. Så nu är hallen och köket klart, bara sovrummet klart.

Jag är verkligen avis på henne och hennes lägenhet. Hon är dock nervös att bo själv, men jag är tvärt om. Jag skulle vara jätteglad och hon bor även i ett super bra område. Har sagt till henne att jag ställer upp för henne när hon behöver något eller hjälp av någon sort. Okej, det var väl det jag gjorde i onsdags och i tisdags var vi och handla målarfärg som sagt.

Nu ska jag klä på mig för jag ska jobba ikväll och måste förbereda mig lite!
Ha en trevlig fredag kväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0